Noutatile grilei de toamna constau in lansarea unor emisuni care abordeaza alte segmente de business cum ar fi industria de media&advertising, sectorul antreprenorial, piata auto sau IT&C. Noua grafica a postului "pune accent pe crearea unei identitati proprii fiecarei emisiuni atat prin culoare, cat si prin generice, rezultatul fiind o mai buna retentie in mintea telespectatorilor. Intregul design sustine un brand empatic, axat pe relationare, modern, curat si luminos", informeaza divizia Business Media din cadrul grupului Realitatea-Catavencu.

Noutatea tronsonului "Hard day" (07:00- 18:00) o reprezinta rubricile de 15 minute cu informatii utile despre piata energiei, piata auto, domeniul bancar, piata imobiliara, precum si informatii despre accesarea fondurilor europene. Incepand cu 11:45, la fiecare 45 de minute, Gabriel Avacaritei, Florin Cepraga, Ana Maria Vasile, Diana Gherghita si Ionel Danca se vor afla pe rand in studio cu cele mai importante stiri si informatii din domeniile respective.

"Ziua utila" se va derula in intervalul 18:00-20:00 si va sta sub semnul informatiei, al cunoasterii si al initierii. Acest segment orar va fi marcat atat de continuarea unor emisiuni deja consacrate, cum ar fi "Money Report", "Brokerul Zilei", "Market Briefing", cat si de introducerea unor emisiuni noi.

O premiera este emisiunea "Antreprenor", care se va difuza joia, in intervalul 19:30 - 20:00, si va fi realizata de Daniel Apostol. Emisiunea isi propune sa comunice si sa sustina spiritul antreprenorial autohton si o va avea in studio, ca invitat permanet, pe Mihaela Balea, editor coordonator al sectiunii cu acelasi nume a cotidianului Business Standard. Impreuna cu invitatii lor, cele doua gazde vor incerca sa ofere informatii utile, modele si solutii reale celor care au afaceri pe cont propriu sau care doresc sa inceapa propria afacere.

Ziua la The Money Channel continua cu "Seara Sintezelor", care se va intinde de la ora 20:00 pana la miezul noptii. Noutatile acestui transon vor fi emisiunile de 30 de minute, dedicate pietei imobiliare, pietei auto, pietei IT&C si fondurilor europene. Noile productii se vor difuza de luni pana joi, incepand cu ora 20:30.

Citeste si:

O alta noutate este "AdCouture", o emisiune de informatie si analiza, care va trata subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. "AdCouture" va aduce telespectatorilor The Money Channel cele mai noi si mai importante stiri din industria de publicitate si media locala, dar si internationala, invitasi si interviuri in exclusivitate. Emisiunea va fi prezentata de Serban Ciusca, directorul general al regiei de publicitate ARBOmedia si se va difuza lunea, incepand cu ora 23:00.

In plus, din aceasta toamna, The Money Channel include in grila o serie de documentare sub conceptul "idei care au schimbat lumea".

"Noua grila continua conceptul 'neverending business news', dar am incercat s-o diversificam din punct de vedere editorial. In aceasta toamna venim cu productii noi tocmai din dorinta de a oferi telespectatorilor nostri informatii in timp real, din cat mai multe domenii de afaceri. Ideea din spatele campaniei de lansare a grilei porneste de la intrebarea 'ce ar fi Romania astazi fara The Money Channel?'. Este o campanie de testimoniale. Am avut curaj si i-am intrebat pe oamenii de afaceri de top cum ar fi Romania fara un canal de stiri de business. Raspunsurile lor, pe care o sa le urmariti in curand pe post, ne incurajeaza sa mergem mai departe in aceasta directie", a declarat Lucian Sarb, Director Editorial The Money Channel.

The Money Channel este prima televiziune de business din Romania. Postul ofera informatii din toate domeniile economice, alaturi de o analiza in tip real a mediului de afaceri romanesc si international. Postul de televiziune se adreseaza tuturor celor interesati de domeniu, fiind una dintre cele mai importante surse de informatie economica si de afaceri. The Money Channel este parte a diviziei de business a grupului Realitatea – Catavencu, alaturi de publicatiile Business Standard si Money Express.