Noutatile aduse de proiectul CNA de modificare a deciziei nr. 123 privind publicitatea si teleshoppingul sunt, printre altele, telepromovarea, product placement (plasarea de produse), split screen (ecranul partajat), publicitatea/sponsorizarea virtuala, modalitati noi de promovare si comunicare care suscita deja interesul marilor branduri prezente in Romania.
“In plus fata de serviciile de productie de televiziune si de servicii clasice precum reportaje publicitare, sau TV sponsorship, Intact Production ofera servicii profesionale de product placement, branded entertainment, proiecte speciale si campanii neconventionale. Integrate sub umbrela TV packaging, aceste solutii creative de inserare a brandurilor in cadrul productiilor deja difuzate pe statiile TV din trustul Intact sau in cadrul unor segmente special create in acest scop, vin in intampinarea nevoii tot mai mari exprimate de clienti de a-si face cunoscute valorile brandurilor si de a le aduce mai aproape de target combinand in maniera mult mai prietenoasa nevoile lor de business cu preferintele publicului telespectator”, declara Ioana Laura Pasca, director de marketing si new business la Intact Production.
Intact Production este casa de productie a Trustului media Intact, activa pe piata de la inceputul anilor ’90. Portofoliul sau cuprinde emisiuni de divertisment, precum “Din Dragoste”, „Academia Vedetelor”, „Genialii”, „Duminica in familie”, talk-show-uri, seriale, campanii speciale etc.
Serviciile oferite de Intact Production includ resurse de productie - echipamente tehnice (camere, lumini, sunet, aparatura audio-video), servicii de montaj si de post-producþie, resurse creative si servicii auxiliare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: