Noul "look" Animal Planet va fi lansat in octombrie in Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si regiunea Asia-Pacific.

Lester Mordue, director de creatie la Animal Planet International, a supervizat dezvoltarea si implementarea la nivel international a noii identitati, in parteneriat cu Animal Planet din Statele Unite.

Noul logo al televiziunii a fost creat de agentia londoneza Dunning Eley Jones, alaturi de companiile Duke (elemente on-air&off-air), Lipsync (campania de teasere on-air) si Milton Mordue (elemente de identificare ale canalului si bumpere).

Pe langa noua sigla si pachetul grafic de emisie, postul de televiziune va avea o grila noua de programe noi, alcatuita din filme, seriale documentare, docu-drame si imagini generate de calculator.

Pe de alta parte, Discovery Networks Europa Centrala, una din diviziile Discovery Communications, va furniza semnal local Animal Planet pentru Romania, incepand cu 20 noiembrie, data la care compania va incepe sa vanda si publicitate pe acest post de televiziune.

Citeste si:

In prezent, Animal Planet are 4,8 milioane de abonati cumulativi pe piata locala.

Oferta de publicitate va include o gama de solutii standard si non-standard, printre care se numara sponsorizarea de programe sau productia de vignette comerciale locale.

Vanzarea de publicitate pentru Discovery Channel si Animal Planet va fi gestionata, la nivel intern, sub conducerea lui Vlad Tudosie, director de vanzari publicitate pentru Romania.

Portofoliul Discovery Networks Europa Centrala in Romania include Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World si Discovery Travel&Living, cu un numar cumulat de peste 12,8 milioane de abonati.