Veniturile retelei de PR au crescut cu 12% in prima jumatate a anului 2008, dupa ce clientii Boehringer Ingelheim si Promethean au semnat contracte la nivel international.
“Suntem foarte incantati de performanta departamentului de client service global, cat si de agentiile locale din peste 40 de tari,” a declarat fondatorul si presedintele Action Global Communication, Tony Christodoulou.

Veniturile in prima jumatate a anului au crescut cu 12%, in comparatie cu perioada similara a anului 2007, ajungand la €13,4 milioane. “Suntem increzatori ca vom depasi pragul de €27 milioane pana la finele anului 2008,” a continuat Christodoulou.

La aceasta crestere a contribuit extinderea portofoliului tarilor fata de clientii de retea existenti, precum British Airways, OMV si voestalpine. Anul 2008 a adus nume noi pe lista clientilor globali ai Action.

Boehringer Ingelheim, gigantul farmaceutic german, a semnat un contract bi-anual pentru programul de relatii publice al companiei (corporatist, medicamente cu si fara prescriptie medicala) in 16 piete din Europa Centrala si de Est si Rusia.

Compania lider pe piata internationala a tehnologiei pentru educatie, Promethean (table magnetice interactive) a lansat o campanie globala de comunicare, iar Action se ocupa, la nivel central, de coordonarea campaniilor din 14 tari, inclusiv China, Singapore, India, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite, Rusia si Europa Centrala.

In Romania, Bulgaria si Grecia, consultantii Action au fost implicati in dezvoltarea de strategii de comunicare pentru sustinerea proceselor de schimbari organizationale si programe CSR, ceea ce, conform lui Christodoulou, reprezinta o dovada clara a maturizarii pietelor de comunicare din Europa Centrala si de Est.

Cele mai mari rate de crestere ale Action au fost inregistrate de agentiile din zona Golfului, unde Action si-a inceput activitatea in 1993. Birourile din Dubai, Qatar, Bahrain, Kuweit si Oman, reprezentand impreuna aproximativ 20% din activitatea globala Action, au inregistrat cresteri de 22% in perioada ianuarie-iunie 2008.

Cu birouri in Egipt, Iordania, Liban, Siria, Iran, Irak si Pakistan, Action Global Communications ofera servicii printr-o retea unica de agentii proprii in regiunea extinsa a Orientului Mijlociu.

Action Global Communications este o retea independenta de relatii publice full service, care a deschis canale de comunicare pe pietele cele mai promitatoare si in dezvoltare. Trecand granite si fiind inpirata de provocari, Action urmareste idei inovatoare si practice, care rezulta in cresterea reputatiei clientilor sai globali si locali.

Action Global Communication este prezenta de 10 ani pe piata din Romania, unde ofera servicii de consultanta in comunicare si relatii publice pentru companii precum British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau voestalpine.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri