Mindshare, reteaua globala de marketing si media, isi rebranduieste identitatea corporate la nivel international.
Rebranding-ul, dezoltat impreuna cu agentia de branding Moving Brands, face parte din procesul de reorganizarea globala demarata la inceputul acestui an. Este prima reorganizare prin care Mindshare trece de la infiintare (1997), avand ca obiectiv castigarea pozitiei de partener al clientilor sai.

Brandingul retelei are in continuare la baza culoarea violet, aceeasi de la infiintarea Mindshare, dar sigla si identitatea vizuala sunt diferite. Noul logo este mai indraznet si exprima atitudinea Mindshare, orientata spre progres, spre integrarea de noi tehnologii, dar este si expresia conectarii permanente a retelei la evolutiile din peisajul media.

Prin noua identitate vizuala Mindshare isi doreste sa ilustreze abordarea mai simpla si mai flexibila a agentiei, prin regruparea celor peste 12 departamente individuale specializate in doar 4 grupuri care relationeaza: Client Leadership, Business Planning, Invention, The Exchange.

"Reorganizarea Mindshare vine intr-un moment potrivit in Romania, pentru ca anul 2008 a adus o relansare a volumului afacerii si o crestere a echipei. Trecem prin cea mai mare crestere a agentiei din ultimii ani, iar reorganizarea este o excelenta oportunitate de a oferi membrilor echipei Mindshare noi posibilitati de dezvoltare si de a concentra oferta noastra catre clienti intr-o varianta mai simpla si mai flexibila, intergand serviciile specializate cum sunt dezvoltarea de continut si zona de digital in oferta noastra de baza", a spus Oana Petroff, Leader la Mindshare Romania.

"Reorganizarea a fost rezultatul semnalelor primite de la birourile noastre din diferite tari si reflecta puterea retelei noastre globale, unul dintre principalele noastre avantaje, dar si hotararea noastra permanenta de a fi parteneri ai clientilor nostri”, a spus si Dominic Proctor, CEO Mindshare Worldwide.

Mindshare este o retea internationala de media si marketing cu o cifra de afaceri de peste 23 mld USD (sursa RECMA). Reteaua cuprinde 97 de birouri in 67 de tari din SUA, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si zona Asia-Pacific. Mindshare este parte din grupul WPP, cel mai puternic grup de servicii de comunicare la nivel mondial, cu o cifra de afaceri de 63.5mld (sursa RECMA).

In Romania, printre clientii Mindshare se numara companii precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, LG, Groupe SEB, ABN AMRO, Flamingo International, Premium Lubricants.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri