Numele Frateus sugereaza valentele conviviale ale produsului, care arareori se consuma in singuratate. “Iute la fratie” si cu simtul umorului, romanul va aprecia atat calitatea cat si rolul social al carnaciorilor. Satisfactia culinara este adesea o premisa a reconcilierii si “infratirii” contrariilor – ceea ce a inspirat si creatia identitatii grafice Frateus, exprimata prin logo-ul jumatate luna, jumatate soare.

Identitatea Frateus este integrata in sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate “De la Transavia” odata cu lansarea in aceasta vara a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu.

Logo-ulFrateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenata de Alin Tamasan, Senior Designer. Campania de publicitate pentru lansarea brandului Frateus este semnata de agentia Next Advertising.

Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc. Mai multe informatii pe www.brandient.com.