"Grupul Ogilvy din care agentia Ogilvy face parte este recunoscut la nivel mondial ca avand unul dintre cele mai bine puse la punct sisteme de training din industria comunicarii", a precizat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

"Cel mai important lucru ce rezulta din apartenenta agentiei Ogilvy Romania la reteaua Ogilvy il reprezinta valorile, cultura organizationala si princiiple de business pe care organizatia mama le transmite fiecaruia dintre cele 497 de birouri Ogilvy existente azi la nivel mondial, in 125 de tari", a precizat, potrivit NewsIn, Manuela Necula si a adaugat ca "sunt putine companiile de publicitate mondiale care pot aniversa 60 de ani de traditie".

Ogilvy Romania detine in acest moment un portofoliu de 55 de clienti cu peste 110 de branduri. Aproximativ 60% dintre acestia sunt clienti locali, restul de 40% fiind clienti de retea.

Citeste si:

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy care a celebrat 60 de ani de existenta miercuri, 1 octombrie.

Ogilvy este parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Ogilvy Group are sase divizii, Ogilvy & Mather Advertising, MindShare Media, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations Worldwide, Media Insight si OgilvyOne.

Printre clientii Ogilvy Group Romania se numara Unilever, Coca-Cola HBC, Kraft si IBM.