Materialele publicitare presupun: machete si advertoriale in publicatii din presa nationala si internationala; difuzarea de spoturi TV si difuzarea de spoturi radio.

Contractul va fi semnat pe un an si va fi finantat din surse proprii ale Romgaz, potrivit reprezentantilor producatorului de gaze.

"Romgaz intentioneaza sa incheie un contract de prestari servicii cu o agentie de publicitate pentru: difuzarea de machete si advertoriale in publicatii din presa nationala si internationala, difuzarea unor spoturi TV si a unor spoturi radio, precum si realizarea unor activitati conexe precum refacerea site-ului Romgaz din structura actuala, tiparirea Catalogului si a Raportului Anual al Romgaz (format din prezentarea generala a companiei si raportul financiar), analiza imaginii Romgaz in mass – media, participarea Romgaz la principalele evenimente din domeniul energetic si financiar organizate atat in tara, cat si in strainatate, servicii de creatie, machetare si DTP (tehnoredactare digitala si pregatire pentru imprimare), consultanta in comunicare prin elaborarea de strategii, programe, campanii", potrivit anuntului companiei.

Citeste si:

Companiile ofertante trebuie sa depuna o garantie de participare de 10.000 lei si o garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA. Intre alte conditii cerute de Romgaz este ca cifra medie anuala de afaceri a ofertantilor pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim doua milioane lei si ca in ultimii trei ani sa fii incheiat contracte asemanatoare cu valoare cumulata de cel putin 400.000 lei.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de participare este 12 noiembrie, data la care vor fi deshise ofertele.

Ministerul Economiei si Finantelor detine 85,1 % din capitalul social al SNGN Romgaz SA, iar Fondul Proprietatea 14,9 %.