Leo Burnett & Target este agentia cu cele mai multe inscrieri in concurs – 24 de lucrari – urmata de Publicis si McCann Erickson, fiecare cu cate 21 de entry-uri.

Categoria cu cele mai multe inscrieri este Press (cunoscuta si ca sectiunea cu cele mai multe “ghost-uri”, in festivalurile de publicitate), unde romanii au inscris 86 de lucrari. Pe locul al doilea se situeaza concursul individual de postere “Piran, University City”, unde au fost inscrise 49 de lucrari. Alte categorii preferate de romani au fost TV (42 inscrieri), Outdoor (39), Radio si Interactive (cate 23 fiecare).

La aceasta editie a festivalului Golden Drum s-au inscris 28 de agentii romanesti, un publicitar independent, Sorin Psatta, si “clientul-agentie” TVR.

Citeste si:

Pana acum, patru din cele 55 de lucrari inscrise de romani la categoriile Media Campaigns, Advertising Campaigns, Interactive, Film & TV Promo si Design & Art Direction au fost shortlistate de catre juriu.

A 15-a editie a Festivalului de Publicitate Golden Drum are loc in perioada 5-10 octombrie, in Portoroz, Slovenia. Anul acesta, 44 de tari au inscris 2753 de lucrari in festival.