Agentia Ogilvy Public Relations a castigat contul de comunicare corporate al companiei Heineken Romania, in urma unui pitch organizat in luna septembrie, anunta Ogilvy PR.
Serviciile furnizate in cadrul acestui parteneriat includ strategie si consultanta de comunicare corporate, dezvoltarea si implementarea campaniilor de responsabilitate sociala, precum si gestionarea relatiei cu grupurile de public tinta ale companiei, incluzand mass-media, angajati, lideri de opinie, parteneri de business.

“Noul parteneriat cu Heineken Romania, companie aflata in clasamentul celor mai mari 100 de companii private din economie, reprezinta o reconfirmare a competentelor echipei noastre in aceasta arie. Este, de asemenea, o reconfirmare a ratei de castig de 100% a pitchurilor in care ne-am implicat in 2008”, spune Alina Stanciu (foto), business director Ogilvy Public Relations.

Heineken Romania este unul dintre cei mai importanti producatori pe piata de bere din Romania, avand, impreuna cu bere Mures, o cota de aproximativ 30%, conform datelor furnizate de AC Nielsen.

Heineken are cinci fabrici situate la Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.

Din portofoliul companiei fac parte marci precum Heineken, Zipfer, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Neumarkt.

Fondata in anul 1999, agentia Ogilvy Public Relations Worldwide Bucuresti face parte din compania Ogilvy PR Worldwide, apartinand grupului WPP. In Romania, agentia ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing. Portofoliul Ogilvy PR cuprinde companii precum Petrom, ING Bank, LG Electronics, Colgate-Palmolive, RTPR Allen&Overy, Sonae Sierra, Friesland, Diageo, Hilti, DuPont.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri