Pe langa dezvoltarea site-ului Ele.ro, Anne Matea se va ocupa si de proiectele sfatulmedicului.ro, extrem.ro, crestinortodox.ro si bewell.ro.

“Ele.ro urmeaza parcursul site-urilor cu tematica feminina din SUA si vestul Europei, unde parteneriatele cu site-uri care se adreseaza comunitatii masculine sunt firesti. In cazul Ele.ro, «logodnicul» se numeste askmen.ro. In plus, prin intrarea in familia Active Soft, Ele.ro va beneficia de acces la resurse umane si tehnice, fapt care speram sa-i intareasca pozitia de lider in cadrul site-urilor care se adreseaza comunitatii feminine din Romania”, declara Anne Matea.

Serviciile de publicitate vor fi oferite de regia Boom Advertising.

Citeste si:

Portofoliul Active Soft cuprinde 25 de site-uri, dintre care trei site-uri de business, trei de new&media, trei de muzica, un site de sanatate si mai multe site-uri de educatie, divertisment, sport, lifestyle si spiritualitate.

Cu un public-tinta cu varsta cuprinsa intre 17 si 29 de ani, site-urile Active Soft insumeaza aproape 11 milioane de vizitatori lunar si peste 85 de milioane de afisari, potrivit datelor furnizate de trafic.ro.