Brandient a creat brandul Brikston pentru “cea mai rezistenta caramida din Romania”, produsa de Ceramica Iasi.
Firma ieseana are o traditie indelungata in domeniul materialelor de constructii, iar nevoia unei identitati de produs a devenit necesara in conditiile in care marfuri care pana nu demult erau considerate commodities (vrac, fara identitate) au inceput sa fie marketate sub identitati distincte. Colaborarea cu Brandient a inceput in 2007, cand fondul de investitii Advent International a preluat Ceramica Iasi iar noua echipa de management a decis revitalizarea identitatii de corporatie.

Numele trebuia sa reflecte calitatile de rezistenta exceptionala la compresiune ale unei caramizi "tari ca piatra", si astfel s-a nascut Brikston, pornind de la cuvintele anglo-saxone brick (caramida) si stone (piatra). De altfel, caramida Brikston poate sustine 140 tone, fiind mult mai rezistenta decat cer normele legale.

Logoul Brikston este desenat cu o litera masiva, unghiulara, stabila iar simbolul este un paradox vizual in trei dimensiuni, reprezentand planul unei incaperi dar si conturul unei caramizi. Intreruperile de sablon din semn si din litera dau senzatia de caracteristici "heavy-duty", de rezistenta industriala. Logoul este creat de Bogdan Dumitrache, Senior Designer Brandient iar aplicatiile grafice au fost dezvoltate de Alin Tamasan, Senior Designer Brandient.

Campania de publicitate este semnata de Next Advertising.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte precum: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri