“Este o crestere fata de trimestrul trei din 2007, pentru ca fata de trimestrul 1 si 2 valoarea este mai mica. Insa este normal data fiind sezonalitatea, vara fiind sezonul cel mai slab in vanzarea de publicitate online”, spune Claudiu Gamulescu.

Fata de aceeasi perioada a anului trecut se inregistreaza o crestere de 100%, conform datelor companiei.

Compania de publicitate online Boom Advertising a raportat afaceri de 1,86 mil. euro in trimestrul al doilea, si un total de 3,56 mil. euro in primele sase luni ale acestui an.

Potrivit reprezentantului Boom, segmentul food&beverages a inregistrat o crestere spectaculoasa. Daca in luna iulie, contractele incheiate pe aceasta zona au totalizat 3.160 euro, in luna septembrie valoarea acestora s-a majorat la aproximativ 49.000 de euro (48.959 euro), potrivit datelor furnizate de companie.

“Cresterea pe segmentul food&beverages este normala, pentru ca multi au facut oferte in timpul verii, care este sezonul lor. De asemenea, sustinerea campaniilor in telecom si Internet au facut ca bugetele sa fie mari pe aceasta categorie, in timp ce segmentul business e variabil, dar in limitele normale”, declarat Gamulescu.

Citeste si:

Astfel, afacerile pe zona telecomunicatii si Internet au atins in luna septembrie a acestui an un nivel de 166.215 euro, in timp ce segmentul business s-a ridicat la o valoare de 95.663 euro.

In ceea ce priveste evolutia cifrei de afaceri pana la finele lui 2008, reprezentantul Boom precizeaza ca targetul de 8,5 mil. euro ramane in continuare valabil.

“In mod normal Q4 ar trebui sa poata suport cresterea aceasta. Vom vedea, dar suntem optimisti”, afirma Claudiu Gamulescu.

Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.