,,Toate agentiile se lanseaza cu ce au de gand sa faca. Noi am preferat sa fim mai rezervati in promisiuni, sa asteptam cateva luni si sa ne lansam cu ce-am facut deja. Avem la activ: o campanie integrata de comunicare difuzata in toata regiunea, strategia de comunicare si creatia pentru una dintre cele mai mari lansari FMCG de la noi, avem in derulare 10 procese identitare pentru business-uri din diverse categorii si mai multe proiecte de comunicare conventionala si neconventionala. Suntem oameni tineri, dar cu experienta, ne place ceea ce facem si-am construit un business fresh, centrat pe work”, povesteste Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Serviciile Rusu+Bortun pleaca de la obiectivele diferite ale clientilor de pe piata din Romania si sunt armonizate pentru a oferi solutii de business prin strategie si manifestare de brand.

Lista de servicii cumuleaza serviciile unei agentii de brand cu cele ale unui shop de creatie: audit de brand, arhitectura de brand, strategie de brand, naming, retorica de brand, corporate identity, digital branding, packaging design, environmental design, brand management, comunicare interna si externa de brand (strategie de comunicare, creatie conventionala si neconventionala), preproductie si productie (audio-video, foto, print si online).

Un serviciu diferentiator al Rusu+Bortun este postproductia foto. Din dorinta de a creste si a controla calitatea fotografiilor realizate pentru clienti, agentia a dezvoltat un departament intern de postproductie si retouching care colaboreaza cu mai multi fotografi agreati.

Inainte de a infiinta Rusu+Bortun, Catalin Rusu (28 de ani) a fost Group Creative Director, Senior Copywriter, Copywriter la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes (2003-2008), Copywriter la Ogilvy&Mather (2002), iar intre 2005 si 2008 a fost consultant de brand pe proiecte de strategie si design de brand. A lucrat pentru clienti precum Connex, Cosmote, Dove, Audi, Honda, Fiat, Medicover, Romstal Leasing, La Fantana, National Geographic, Ciel, Lotto, Volvo sau Internity.

Citeste si:

Marc Bortun (32 de ani), Creative Partner in cadrul Rusu+Bortun, are o experienta de 10 ani pe piata, lucrand anterior pentru Millenium Communications, in calitate de Creative Director, iar la Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Next/CAP si Saatchi&Saatchi, ca Art Director.

Cel de-al treilea partener al start-up-ului este Millenium Communications, companie fondata si condusa de Andrei Bortun (32 de ani). Structura actionariatului Rusu+Bortun este compusa din Catalin Rusu 40%, Marc Bortun 30% si Millenium Communications 30%. Rusu+Bortun isi doreste ca, pe termen mediu si lung, sa colaboreze cu angajatii sai in sistem de parteneriat si de aceea promoveaza conceptul de subantreprenoriat. Seniorii sau oamenii-cheie din echipa au posibilitatea de a deveni parteneri la profit, in functie de competente si rezultate.

In numai cinci luni de la lansare, portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers cuprinde deja clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm, Markit Production (Markit, Greenworks, EcoEnergia), Coca Cola Hellenic (proiecte), Grupul Realitatea Catavencu, Ursus Breweries (proiecte Timisoreana), DTZ Equinox, Acasa Media, Clinica stomatologica Identis, Cratima, Magazinul Conformist, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet Film, Hostway, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, Internetics, Scoala ADC*RO, Effie Awards), WebMaker (transfer.ro), Technophar.

Rusu+Bortun Brand Growers lucreaza in parteneriat cu agentia Millenium Communications, oferind suport clientilor acesteia pentru servicii specializate de strategie si manifestare de brand.