Dacia, Mercedes, Volkswagen si BMW sunt cele mai vizibile marci auto de pe piata autohtona, in perceptia romanilor, potrvit BrandRate, singurul studiu de piata continuu in ceea ce priveste brandurile prezente in Romania, realizat de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu.
Pe locurile urmatoare in topul vizibilitatii se afla marcile Audi, Renault, Opel si Ford, anunta NewsIn.

BrandRate, realizat de divizia de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, in colaborare cu Reveal Market Research si cu sustinerea Smart, isi propune sa masoare continuu perceptia consumatorilor vizavi de marcile din 12 domenii - de la banci, telecomunicatii si energie, la auto si centre comerciale.

Creat ca instrument valoros pentru orice marca, luand in considerare faptul ca dezvaluie tendintele si perceptiile din comportamentul consumatorilor, studiul BrandRate raspunde nevoilor marketerilor, agentiilor de publicitate, companiilor de cercetare de marketing si tuturor celor interesati sa afle informatii despre modul in care o marca este perceputa comparativ cu celelalte marci din domeniul de referinta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri