Cu experienta a peste sapte ani in servicii de comunicare interactiva, Kinecto va beneficia de resursele de know how create in cadrul companiilor din grupului Tempo, propunandu-si sa redefineasca lumea digitala.
Tempo Creative Group anunta intrarea companiei Kinecto in cadrul agentiilor sale specializate printr-un parteneriat care marcheaza o premiera pe piata de comunicare din Romania – o agentie independenta de comunicare digitala se alatura unei grup independent de companii de comunicare pentru a maximiza impreuna valoarea adaugata oferita clientilor.

Kinecto isi propune sa ofere servicii specializate de „digital interaction” clientilor tuturor agentiilor din cadrul Tempo Creative Group si sa adreseze nevoia de dezvoltare a pietei de specialitate prin solutii inovative. Compania este detinuta de Radu Ionescu in proportie de 50% si Dragos Grigoriu in proportie de 50% si estimeaza anul acesta venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro.

„Interesul Tempo pentru new media este aproape la fel de vechi ca varsta agentiei. in 1999 Tempo participa cu succes la Golden Drum in categoria «self promo» cu o prezentare interactiva a agentiei, intr-o vreme in care cuvantul «interactive» in sine se bucura de foarte putina notorietate in Romania. Interesul nostru pentru aceasta specialitate a fost unul constant, insa s-a materializat abia acum printr-un parteneriat cu un antreprenor creativ si o companie care are un portofoliu impresionant de proiecte. Kinecto este compania care raspunde acestor criterii iar Radu Ionescu este antreprenorul alaturi de care Tempo Creative Group isi propune sa redefineasca lumea digitala si sa ofere valoare consumatorului care exploreaza aceasta lume”, a declarat Dragos Grigoriu, Presedinte Tempo Creative Group.

„Kinecto este una din cele mai experiementate agentii de comunicare interactiva din Romania, cu sute de campanii si proiecte construite local sau chiar international, cum este cazul comunitatii aigrijadetine.ro, creata pentru Garnier. De altfel, experienta locala si mai ales internationala mi-a aratat ca viitorul sta in campaniile integrate, in care digitalul are un loc foarte important si nu poate fi tratat 100% separat de restul comunicarii. Ca antreprenor, am fost intotdeauna deschis la oportunitati asa ca am hotarat intrarea in parteneriat cu grupul TEMPO, alaturi de care suntem pregatiti sa invatam si sa implementam proiecte mai provocatoare pentru noi, clienti si industrie, care sa redefineasca notiunea de interactive", a declarat Radu Ionescu, managing partner Kinecto.

Kinecto reprezinta o echipa de 23 specialisti cu expertiza completa in digital (web, mobile, medii interactive) si cu experienta a sute de proiecte pentru clienti din industria financiar bancara, FMCG, retail, imobiliare, educatie, industria farmaceutica, industria auto. Portofoliul actual de clienti dupa incheierea acestui parteneriat include Audi, Boom, Bancpost, Garnier, Lipton, L'Oreal, Mba Romano-Canadian, Orange, Odyseea Residentail, Kiwi Finance, Piraeus Bank, Sixt New Kopel, Tiriac Imobiliare (Residenz, Stejarii), West Park.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri