“Piata de publicitate din Romania va creste intr-un ritm mult mai mare decat in Vestul Europei, dar nu atat de repede ca in anii trecuti. Piata de outdoor va creste cu aproximativ 10%. In anii trecuti a fost 15-25%”, spune Schuster.

In 2009, compania se va concentra pe dezvoltarea organica, prin construirea de noi suporturi publictare si extinderea in mai multe orase din Romania. “In acest moment, achizitiile nu intra in targetul nostru. Obiectivul nostru este cresterea organica. Bineinteles, daca se va ivi o oportunitate de achizitie foarte buna o vom lua in discutie”, a adaugat directorul Epamedia.

Epamedia este o companie austriaca, cu filiale in 11 tari din Europa Centrala si de Est (Ungaria, Romania, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Moldova, Polonia, Slovacia, Republica Ceha, Slovenia).

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.

Care sunt planurile jucatorului numarul unu pe piata de outdoor

Care sunt planurile jucatorului numarul unu pe piata de outdoor