“Aducem un concept nou pe piata-ethical online advertising-ceea ce inseamna asigurarea clientilor nostri ca proiectele sau campaniile lor se vor afla pe site-uri cu continut premium. INTACT Interactive va integra in conceptul de Safe Advertising optiuni precum Brand Protection”, afirma directorul executiv INTACT Interactive.

Agentia va oferi servicii de mobile marketing&advertising, prin intermediul unei plaforme proprii, bazata pe audientele canalelor media ale grupului INTACT (6 televiziuni, 10 publicatii, 2 radiouri, 50 de site-uri).

In ceea ce priveste portofoliul agentiei, Magdalena Zander a precizat ca INTACT Interactive se va axa in principal pe calitatea site-urilor, si mai putin pe numarul acestora, tintind un reach de 20% din piata, in 2009.

Citeste si:

“Suntem in faza de constructie a portofoliului, vom prezenta mai multe detalii in ianuarie. Vom merge pe o paleta foarte larga de site-uri, ne vom concentra deopotriva pe bannere clasice, solutii de mobile, de video, publicitate contextuala si vom continua sa dezvoltam produse”, a explicat Zander.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.