Campania se centreaza pe apa minerala naturala Carpatina Plata. Apa este extrasa din izvorul Domogled, situat in zona Baile Herculane, sursa care s-a alaturat portofoliului de brand Carpatina la mijlocul acestui an.
“Achizitia de la mijlocul verii a sursei de apa minerala plata Domogled aduce Carpatina in «Major League» si ne da sperante reale ca vom ajunge in cursul anului viitor in top trei pe aceasta piata. Speram la o dublare a volumului de apa comercializata in 2009”, declara Liviu Irimia, general manager ape minerale Carpatina si Lipova.
“Este vorba despre strategia completa de comunicare, in care am pus la punct declinarile pe ATL, BTL, PR, dar si tactici la locul de vanzare. Pentru ca portofoliul de produse s-a imbogatit recent, am repozitionat imaginea apei minerale naturale Carpatina Plata si am reimprospatat imaginea produselor deja existente in portofoliu, apa minerala naturala usor-carbozificata Carpatina Light si apa minerala naturala Carpatina Forte”, afirma Raluca Simu, managing partner Babel Communications.
Producatorul de apa minerala Carpatina din Piatra-Neamt a cumparat, la inceputul lunii iunie a acestui an, firma Herculane Water din Baile Herculane, fabrica de imbuteliat apa plata a societatii, dar si cele doua terenuri aferente, in suprafata totala de peste 7.400 de metri patrati. Valoarea tranzactiei nu a fost insa precizata.
In anul 2007, Carpatina si Lipomin au imbuteliat si vandut 74 milioane litri de apa, vanzari care s-au ridicat la aproximativ 10 milioane de euro. Cele doua companii detin aproximativ 7 % din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la pet.
Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul LIPO.
Lipomin Lipova a achizitionat, in luna februarie a anului 2006, afacerea cu ape minerale Carpatina de la compania Petrom.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: