Dupa 1992, cand in contextul festivalului a fost introdusa sectiunea print, completand sectiunea veterana a spotului TV, festivalul de publicitate s-a imbogatit, de la an la an, cu noi nise: media, promo, cyber, titanium, integrated, outdoor sau design. Pastrandu-si specificul, ele celebrau ideile generoase, “iesirea din norma” cu fason memorabil si lipici la audiente.

“Prezenta competitiei pentru PR era necesara pentru completarea portofoliului festivalului, dar era necesara industriei de profil din Romania. Mai ambitioasa, mai modesta, mai serioasa, mai performanta si mai autentica decat lumea «creativilor» oficiali, cea a PR-istilor romani rezerva constant surprize la nivel international. Meritau o noua platforma si o noua stacheta, iar Cannes 2009 le-o va oferi”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului Cannes Lions in Romania.

Subcategoriile la care se vor putea inscrie lucrari apartinand companiilor de relatii publice vizeaza comunicarea in situatii de criza, public affairs, public sector, imagine corporatista si proiecte de CSR.

Citeste si:

In jurizarea noii categorii competitionale dedicate relatiilor publice vor conta strategia abordata, calitatea executiei, eficienta si originalitatea.

Festivalul International de Adverising Cannes Lions este cea mai mare reuniune de profesionisti in comunicare si advertising din lume si in acelasi timp contextul in care se ofera cel mai prestigios premiu de advertising. In fiecare an, peste 10,000 de vizitatori din publicitate si industriile aliate participa la acest eveniment pentru a sarbatori excelanta in creativitate in toate tipurile de media, pentru a discuta tendintele si problemele industriei si a face networking. Peste 25.000 de reclame din intreaga lume sunt prezentate si evaluate in cadrul festivalului. Companiile castigatoare primesc mult ravnitul Leu, trofeu care onoreaza excelenta in creativitate. Anual este prezentat un program unic de seminarii, workshop-uri si lectori cheie, organizat de cateva dintre cele mai mari nume din domeniu.