Astfel, conform studiului, exista companii care au inteles utilitatea serviciilor de branding si care doresc sa investeasca in continuare, o alta categorie este cea a celor care cred ca pentru a practica aceasta disciplina nu este nevoie de abilitati speciale si ultima este ce a potentialilor clienti, inca reticenti in ceea ce priveste eficienta acestor servicii.

Oficialii BrandTailors sunt de parere ca piata de branding trebuie inca analizata din perspectiva proiectelor facute de agentiile de publicitate, deoarece acestea dezvolta in continuare multe proiecte de branding.

Din acest motiv, un prim scop al acestui studiu este acela de a face un apel catre toti jucatorii care activeaza pe piata de consultanta de brand sa se implice activ in educarea clientilor si a pietei in ceea ce priveste rolul branding-ul in definirea unui produs sau serviciu.

Studiul s-a desfasurat in perioada august – septembrie 2008 si in cadrul lui au fost intervievati reprezentanti ai presei de specialitate, dar si actuali si potentiali clienti ai companiilor de branding.

Citeste si:

“Prin acest studiu ne propunem sa punem punct perceptiei conform careia branding-ul este <Cenusareasa advertising-ului> si sa schimbam convingerea multora ca <o agentie de advertising poate sa faca si un logo>. Mai mult decat atat, vrem ca societatea de business sa inteleaga ca branding-ul nu este doar procesul prin care o companie capata personalitate si valoare, ci este un demers menit sa defineasca o marca pe piata in care activeaza”, spune Beatrice Danis (foto), Managing Partner BrandTailors.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Audit de brand, Strategie de brand, Naming, Identitate vizuala, Design de ambalaj, Branding ambiental, Branding digital, Comunicare de brand si Brand Management.

BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding de anvergura printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, JocoLoco.