Tempo Action este noua companie de BTL din cadrul Tempo Creative Group, rezultata din fuzionarea departamentului de BTL al Tempo cu compania QB Promotion, detinuta de Razvan Warinschi.
Actionarii noii companii sunt Dragos Grigoriu, presedinte al grupului Tempo, si Razvan Warinschi care detin fiecare cate un pachet de 50%. Tempo Action va fi condusa de Razvan Warinschi din pozitia de Managing Partner.

Compania estimeaza pentru 2008 o cifra de afaceri de peste 3,5 milioane de euro, provenind din businessul fostului departament de BTL al Tempo de peste 1 milion de euro si al QB Promotion de peste 2.5 milioane euro. Valoarea companiei Tempo Action este estimata astazi la aproximativ 6,5 milioane de euro.

Cu o echipa de 30 de specialisti, Tempo Action va beneficia de resursele profesionale ale grupului din care face parte. Compania isi propune consolidarea pozitiei de top pe care o detine prin business-urile cumulate ale celor doua entitati si crearea unor solutii de comunicare de natura sa stabileasca noi repere ale pietei de specialitate.

Tempo Action detine filiale locale deschise in cinci orase ale tarii - Constanta, Iasi, Brasov, Timisoara, Craiova, precum si a realizat peste 600 de proiecte in ultimul an.

“Tempo Action este compania comunicare neconventionala a grupului si o veriga importanta in construirea unor solutii integrate, venind in completarea celorlalte specialitati create deja in cadrul grupului Tempo – creative services, creative production, strategie, branding, PR, interactive si media”, a declarat Dragos Grigoriu, Presedinte TEMPO Creative Group.

„Avand un client cum este Coca-Cola am ajuns sa stapanim aceasta meserie ca un jucator de tenis care se afla in fiecare zi in fata lui Ion Tiriac. Trecutul nostru ne califica pentru a aspira la o pozitie de lider pe aceasta piata, mai ales ca acum facem parte dintr-un grup de comunicare puternic antreprenorial si creativ, in care noi ne regasim cu o identitate de specialist in campanii through-the-line,” a declarat Razvan Warinschi, Managing Partner Tempo Action.

QB Promotion a fost creat in 2001 si lucreaza de atunci pentru Coca-Cola HBC, deruland o medie de peste 300 de evenimente in fiecare an pentru acest client.

Din portofoliul de clienti al Tempo Action fac parte Audi, Coca-Cola, Danone, Orhideea, Eurial Leasing (NBG), Tom Commercial Center, Western Union, LVMH (Luis Vuiton Moet Hennesy), LG, Petrom, Mercedes-Benz Romania, Autoclass, Bentley, Baneasa Shopping City, Boom.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri