Cele sase tipuri de cursuri se adreseaza in special celor care beneficiaza de o experienta de 3-5 ani in domeniul marketingului si comunicarii. Modulul II va avea o durata de 4 luni si jumatate.

Programa cuprinde cursuri de marketing, comunicare, people management, Innovative Thinking-SIT apartinand echipei Systematic Inventive Thinking (propune noi metode de creativitate in ceea ce priveste conceptul de produs, design de ambalaj, promoţii, activitate la punctul de vanzare pana la conferinte, campanii integrate de comunicare), Consumer Marketing TodayTM, un seminar interactiv, a carui licenta este detinuta de Business Today International si Perspective in MARCOMM.

Printre profesori se numara Aneta Bogdan, Mihai Ghyka, Paul Markovits, Cristina Gheorghe, Narcis Horhoianu, John Griffiths. Cursantii vor fi impartiti in grupe de cate 15 persoane.

Inscrierile au loc in perioada 30 octombrie-10 noiembrie, costul modulului ridicandu-se la 2.830 euro (fara TVA) pentru membrii IAA, respectiv 3.552 (fara TVA) pentru companiile care nu fac parte din organizatie.

Un instrument util in comunicarea dintre cursanti va fi site-ul www.iaa.ro, care urmeaza sa contina, in urma relansarii, o zona accesibila studentilor Scolii IAA. Astfel, acestia vor avea acces la continutul cursurilor si la un forum de discutii.

Noua varianta a site-ului, care urmeaza sa fie disponibila peste trei luni, va cuprinde o zona cu anunturi de joburi, profile de agentii, prezentari de companii, o revista a presei, o zona dedicata tinerilor care doresc sa intre in industria de marketing si comunicare si o zona de stiri externe.

Citeste si:

Procesul de relansare va fi coordonat de Floriana Scanteie, noul redactor-sef al site-ului.

“Planul este sa relansam acest site nu pentru a deveni competitivi cu celelalte site-uri, ci pentru a deveni utili membrilor IAA. Site-ul se va constitui ca un suport.Va fi un site unde vom oferi informatii exacte si utile din industrie, nu vom colporta zvonuri aici, nu le vom intretine. Trebuie sa gasim puncte comune pentru membrii nostri, si nu puncte care sa-i separe”, spune Victor Dobre, director exeutiv al IAA Romania.

Scoala IAA este recunoscuta si acreditata de catre IAA Educational Programs, devenind astfel, program profesional de instruire intensiva sub egida IAA Educational Programs.

International Advertising Association (IAA) este o organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.

La cel de-al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc, in luna aprilie, la Washington, IAA Romania a fost recunoscuta drept cea mai activa si creativa filiala din lume, primind premiul Golden Tulip pentru Excelenta in intreaga activitate.