Graffiti BBDO Bucuresti a contribuit la performanta retelei prin premiile si nominalizarile obtinute anul acesta la festivalurile internationale de creatie. Graffiti BBDO a fost nominalizata la Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals si Golden Drum si a castigat doua premii Gold Angel la AdPrint.

„Este vorba despre The Work. The Work. The Work. Sloganul pe care fiecare agentie BBDO din lume il trateaza cu sfintenie. Din Noua Zeelanda, Columbia, Japonia si pana in Romania, am aratat ca, in defintiv, este vorba despre echipa si despre o cultura comuna. Este vorba despre fiecare dintre noi. Este vorba despre respect fata de clienti si fata de munca noastra”, declara Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.

Birourile BBDO din 23 de tari au adunat punctaje pentru acest al saselea succes al BBDO Worldwide in cei zece ani de cand The Gunn Report este o referinta pentru clasamentul creativitatii la nivel mondial. Mai mult, aceasta reprezinta de trei ori mai multe succese in The Gunn Report decat orice alta retea de comunicare.

Citeste si:

The Gunn Report este un clasament al creativitatii, realizat anual de Donald Gunn si echipa lui. Anuarul aduna punctajele obtinute in timpul anului de catre agentii in festivalurile internationale de creatie.

BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial, avand 287 agentii in 79 de tari.

In Romania, reteaua este prezenta prin Grupul BBDO Romania, din care fac parte agentiile: Graffiti BBDO, Pleon Graffiti, Media Direction si Proximity.