BBDO va pastra in continuare responsabilitatea pentru mai multe produse-cheie din portofoliul companiei, printre care se numara Pepsi Max, Mountain Dew, Amp Energy. Pierderea contului Pepsi in Statele Unite nu va afecta comunicarea realizata de BBDO pentru Pepsi in celelalte tari, a declarat un purtator de cuvant al agentiei, citat de adage.com.

"Am ales serviciile TBWA/Chiat/Day pentru a reimprospata nivelul de comunicare dintre companie si consumatorii Pepsi si pentru a revigora pozitia companiei de leader pe piata advertiserilor”, a declarat Dave Burwick, director de marketing PepsiCo. America de Nord.

Potrivit raportului Advertising Age’s 100 Leading National Advertisers, PepsiCo a cheltuit aproximativ 162 de milioane de dolari pentru brandul Pepsi.

Compania a operat schimbari si in ceea ce priveste noua identitate Pepsi, optand pentru serviciile Arnell Group. Dupa ce a realizat noul logo al Pepsi, Arnell va fi responsabila si pentru crearea identitatii de brand si a ambalajului inovator. Agentia gestioneaza deja contul SoBe, un alt produs marca PepsiCo.

Citeste si:

Pierderea contului Pepsi este cu siguranta o lovitura psihologica importanta pentru BBDO, agentie care a fost responsabila de transformarea acestui brand in “alegerea noii generatii/ the choice of the new generation” si asocierea produsului cu vedete internationale, de la Michael Jackson si pana la Michael J. Fox.

Cu toate acestea, in ultimii ani, marca Pepsi a pierdut din ce in ce mai mult din “stralucire”, iar brandurile companiei au scazut din punct de vedere al volumelor de vanzari si a cotei de piata.

Decizia de a renunta la serviciile BBDO este doar prima dintr-o serie mai lunga de anunturi. PepsiCo anunta in octombrie o noua strategie, desfasurata pe parcursul a trei ani, care vizeaza alocarea a 1,2 miliarde de dolari pentru initiative noi, aici inscriindu-se o noua gama de ambalaje, comercializare si marketing.