Cu ocazia lansarii agentia anunta ca are competentele structurate in echipe de consultanta formate din strateg+producator si echipe de creatie compuse din copywriter+art director.

Pe langa Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director, si Marc Bortun, Creative Partner, agentia ii are in componenta pe urmatorii:

Andra Baltoiu este Strategic Planner la Rusu+Bortun Brand Growers. Inainte de a veni la Rusu+Bortun, Baltoiu a facut parte din departamentul de planning al agentiei Starcom, unde a lucrat pentru clienti precum: P&G (Bonux, Camay, Gillette, Discreet, Always, Pampers). Experienta Andrei mai cuprinde si pozitia de Brand Communication Executive Balkans din cadrul Leo Burnett pe care a ocupat-o in perioada noiembrie 2006 – septembrie 2007. A studiat la Universitatea Politehnica din Bucuresti si a absolvit, de asemenea, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din cadrul Universitatii Bucuresti. Pe langa job, Andra Baltoiu scrie povesti si asteapta momentul potrivit sa-si puna in aplicare mai multe idei de art performance.

Florina Tudose este Production Manager la Rusu+Bortun coordonand productia print, audio-video, foto si web a agentiei. Tudose a acumulat experienta lucrand ca producator, fie ca vorbim de productie print la Peggy Production fie de productie de film la Tandem Film sau project mangement de proiecte web la 4players web agency. A absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice David Ogilvy din cadrul SNSPA, cu o lucrare de licenta despre arta stradala. Ii plac lucrurile organizate, de la vacante pana la spoturi publicitare.

Francisc Zinz, noul Head of Design de la Rusu+Bortun, este un senior al pietei de publicitate din Romania, avand peste zece ani de experienta in mai multe agentii locale si multinationale. In ultima perioada, Zinz a fost Senior Art Director la Friends Advertising, Senior Art Director la Punct Advertising si Creative Director & Owner la Pinkinetik. Este absolvent al Facultatii de Filosofie, alpinist si fotograf profesionist.

Tudor Nastase este designer in cadrul Rusu+Bortun. Pana sa se alature echipei din cadrul agentiei, Tudor a fost art director la Biblos Advertising, Sister&Co si Evoke Design, lucrand pentru clienti precum: E-On Software - Sintact, Eurocheese, Dacia Tours, Bayer - Supradyn, Elevit, Bayer AgroArena, Lasonil; Heineken Group Romania, Bucegi, Harghita, Hategana; Zapp Mobile; Albalact (de Albalact, Fulga); Carpatina, AVmotional, Get Fit Gym, IqAds, Uonline, sau Shukar Collective. Cand are timp, Nastase compune muzica electronica si-si pregateste colectia de haine Evoke.

Citeste si:

Anca Uscatescu coordoneaza, incepand cu luna octombrie, departamentul de DTP si Postproductie al agentiei din functia de Postproduction Manager. In trecut, Uscatescu a fost Head of DTP la Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, lucrand pentru clienti ca: Garanti Bank, Connex, Cosmote, GTS Telecom, Audi, Honda, Fiat, Medicover, Gallaher, Romstal Leasing, La Fantana, National Geographic, Volvo. Este absolventa a Facultatii de Fizica si a activat mult timp ca cercetator stiintific.

Alexandra Ionescu este cel mai nou membru al echipei Rusu+Bortun Brand Growers si ocupa functia de Customer Relationship Manager. Alexandra Ionescu vine de la Leo Burnett, unde a lucrat ca Brand Communication pe conturi precum Banca Romaneasca, Petrom sau Chevrolet. Este absolventa a Leo Academy, promotia 2007.

“Dincolo de functiile de pe cartile de vizita, dincolo de CV-uri, conturi si alte clisee ale pietei in care traim, ma bucur foarte tare ca in aceste sase luni am cunoscut sau, dupa caz, am re-cunoscut oameni care ma fac sa fiu foarte mandru ca-i am colegi. Cred ca, inainte de orice altceva, competenta se construieste pe valori umane si relatii personale guvernate de bun simt. Speram ca brandurile pe care le crestem sa vorbeasca din cand in cand, articulat si adecvat, despre personalitatea fiecaruia dintre noi”, afirma Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.

Agentia Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de brand care ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

La sase luni de la lansare, agentia insumeaza o cifra de afaceri de 300.000 de euro.

Portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm, Markit Production (Markit, Greenworks, EcoEnergia), Coca Cola Hellenic (proiecte), Grupul Realitatea Catavencu, Ursus Breweries (proiecte), DTZ Equinox, Acasa Media, Clinica stomatologica Identis, Cratima, Magazinul Conformist, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet Film, Hostway, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, Internetics) WebMaker (transfer.ro), Technophar.