Insa a venit momentul unei schimbari strategice, introducerii unui suflu nou in comunicare.

Astfel la jumatatea lui 2008, aleasa pentru acest „task” a fost agentia Overspin. Trecutul de cea mai experimentata agentie de Horeca s-a pliat perfect pe personalitatile si nevoile celor 3 branduri.

Agentia ofera servicii de strategie, creatie, media buying, PR, BTL si productie toate integrate cu linia internationala.

In perioada imediat urmatoare vor fi realizate primele studii de piata locale amanuntite pe cele 3 categorii si se vor implementa primele campanii nationale de BTL.

"Stuff-ul este clientul perfect. Ne permite sa zburdam pe ale creatiei poteci insa ne aduce cu picioarele pe pamant atunci cand ne luam viteza. E foarte important sa ai un client care isi cunoaste foarte bine piata si care are atat de mare responsabilitate fata de brandurile pe care le pastoreste", spune Florin Maxim, Managing Partner Overspin.

"O munca titanica purtata timp de 6 ani si-a gasit coerenta, verticalitatea si profesionalismul prin mariajul cu Overspin. Pliata perfect pe nevoile fluctuante, dinamice si imprevizibile ale unei companii in continua miscare, Overspin a reusit sa gestioneze, sa genereze solutii si sa implineasca toate nevoile companiei noastre", spune Mihaela Menabit, General Manager Stuff Distribution Grup.

Overspin, agentie de publicitate full service, duce o campanie de promovare a responsabilitatii agentiilor fata de cheltuirea bugetelor clientilor si eficientizarea comunicarii brandurilor.