Saatchi & Saatchi Romania a castigat trei premii in cadrul festivalului Eurobest, desfasurat la Stockholm in perioada 1 – 3 decembrie. Agentia a fost premiata cu doua bronzuri in categoria Print si cu unul in categoria Outdoor.

Lucrarea Ariel – Grass din campania “Unsewed Stains” si cele trei lucrari din campania “Since 1961” pentru Head&Shoulders au adus doua premii in categoria Print. In categoria Outdoor, agentia a castigat bronzul tot cu cele trei executii din campania “Since 1961”: Men, Woman si Boy.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director), Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi (Art Director), Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie). Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors) si Jorg Riommi (Copywriter).

Leo Burnett a castigat un Gold la sectiunea Media, subcategoria Best Use of Media, pentru campania “The Dinosaur Exhibition”, realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.

Citeste si:

Campania “The Dinosaur Exhibition” s-a desfasurat in februarie 2008 si a presupus promovarea uneia dintre cele mai mari expozitii cu dinozauri din lume, pe care a gazduit-o Muzeul Antipa. In cinci orase din Romania, cu ajutorul muzeelor locale de istorie naturala, au fost imprastiate simulacrele din spuma poliuretanica ale relicvelor unui Tyranosaurus Rex. Zvonuri au fost raspandite in oras despre descoperirea unor relicve in parcuri si gradini ale scolilor, iar echipe de elevi, indrumati de profesori, au pornit in cautarea lor, le-au dezgropat si le-au adus la muzeul local, pentru a reconstitui scheletul si pentru a boteza specia de dinozaur, in cadrul unui eveniment.

Campania a inregistrat un scor bun la sistemul GPC de evaluare in cadrul retelei Leo Burnett si a fost nominalizata la Golden Drum, la doua categorii.

Echipa care a realizat campania pentru Grigore Antipa este formata din Emilian Arsenoaiei (Creative Director), Ghica Popa (Art Director) si Mihai Botarel (Copywriter).

La editia din acest an a festivalului Eurobest s-a inregistrat un numar record de concurenti cu 5896 de inscrieri din partea a 680 de companii din 38 de tari. Lansat in anul 1988, Eurobest premiaza excelenta in creativitatea europeana prin categoriile: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactive, Media, Direct & Sales Promotion si Integrated advertising.