Contul de media al Dacia-Renault-Nissan a intrat oficial in portofoliul OMD Romania. Valoarea contului se ridica anul acesta la 11 milioane euro net, au estimat, pentru Wall-Street, surse din piata.
Dacia-Renault-Nissan a fost, in ultimii ani, unul dintre cei mai mari clienti ai agentiei Media Direction, parte a grupului BBDO Romania. Reprezentantii Media Direction au confirmat transferul contului.

La inceputul lunii noiembrie, OMD a castigat contul de media al Renault-Nissan pentru spatiul EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), cu o valoare estimata la 800 milioane euro.

Conturile de PR si publicitate Dacia-Renault vor fi gestionate, ca si pana acum, de agentiile grupului BBDO Romania – Graffiti BBDO si Pleon Graffiti, potrivit Nicoletei Padure, managing director, Media Direction.

Padure estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri in 2008. Anul trecut, Media Direction a inregistrat afaceri de 41,4 milioane euro.

Dacia-Renault-Nissan a fost, in 2007, cel mai mare spender din categoria auto, cu o investitie de circa 6,8 milioane euro net, potrivit Adrating.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri