Dupa ce a fost prezenta, multi ani la rand, in primele trei locuri, General Motors a ajuns pe pozitia patru, dupa Procter&Gamble, Unilever si L'Oreal, potrivit celui de-al 22-lea raport "Top 100 Global Marketers", realizat de revista americana Advertising Age in baza datelor financiare din 2007, centralizate in 86 de tari.

In 2007, compania General Motors a fost singura dintre primele 10 companii prezente in top care a facut reduceri ale bugetelor de publicitate, cu 0.9%, ajungand la cheltuieli de 3,3 miliarde de dolari.

Liderul clasamentului, Procter&Gamble, a alocat pentru publicitate, anul trecut, 9,36 miliarde de dolari, aproape de doua ori mai mult decat Unilever - 5,3 miliarde.

Citeste si:

In 2007, cele 100 de companii din topul marilor investitori in publicitate si-au directionat 43.3% din bugetul de media catre SUA, asta si datorita faptului ca aproape jumatate dintre ele au sediul central in America.
In acelasi clasament se mai afla 14 companii din top provin din Japonia, 10 din Germania, si sapte din Coreea de Sud.

In topul realizat de Advertising Age au intrat, in premiera, nume precum EBay, Avon si Japan Mitsubishi Motors Corp.