Intregul proces de branding a cuprins: studiu de piata, strategie de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si verbale si conceperea tuturor elementelor specifice unui brand de retail.

In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat mai multe oportunitati pentru crearea acestui brand de retail de patiserie. Astfel, romanii au un mod special de a se raporta la produsele de patiserie, acestea amintindu-le de bunatatile facute in casa de mama sau bunica. De asemenea, stilul de viata agitat al romanilor nu le permite o masa calda savurata in tihna si de multe ori sunt nevoiti sa consume ceva la pachet. Insa, chiar si aceasta masa la pachet, trebuie sa fie gustoasa si nutritiva.

Pe baza acestor premise, a aparut Cher Patissier, un brand a carui viziune este ca un produs bun ii face pe clienti sa cumpere, dar un serviciu bun si o experienta a cumpararii excelenta ii face pe oameni sa revina in magazin. Din punctul de vedere al celor de la Gemisa Investments, Cher Patissier s-a nascut din sesizarea unei oportunitati de investitie intr-o zona de consum insuficient adresata in prezent si pe care doresc sa o acopere prin francizarea catre parteneri din intreaga tara. Personalitatea brand-ului Cher Patissier se traduce prin valori precum: urban, deschis, accesibil, cald, vesel.

“La nivelul identitatii verbale, numele pastreaza asocierea puternica cu traditia franceza a patiseriei, in timp ce, identitatea vizuala aduce brandul in contemporaneitate, eliminand asocierile de manufactura si traditie care ar fi pozitionat brandul in segmentul premium. Pentru a-l face si mai abordabil, teritoriul vizual al brandului a fost imbogatit cu imaginea unui patiser jucaus care interactioneaza cu consumatorii in ambientul magazinului. A fost un efort de echipa extraordinar din partea noastra si suntem bucurosi ca ne putem mandri cu primul proces de branding pentru un lant de retail din portofoliul nostru”, a declarat Monica Dumitriu, Brand Consultant BrandTailors.

Citeste si:

Sloganul brandului “Ne mai vedem si maine!” vorbeste despre experienta traita de consumatori in interactiunea cu brandul si nu despre produsele oferite. Mai mult, sloganul este si o invitatie de a se intoarce in ziua urmatoare, ajutand la sustinerea pozitionarii brand-ului Cher Patissier – patiseria la pachet, de zi cu zi.

Primele doua magazine Cher Patissier au fost deschise in Bucuresti in toamna anului 2008. Alte doua magazine proprii sunt programate sa fie inaugurate la inceputul lui 2009 in Bucuresti, in paralel cu extinderea retelei catre parteneri francizati.

In derularea acestui proiect, au fost implicati: din partea Gemisa Investments - Musata Miron – Investment Director, iar din partea BrandTailors Monica Dumitriu – Brand Consultant, Diana Papuc – Junior Brand Designer, Madalina Pop – Junior Brand Consultant, Janos Kurko – Creative Director.