Clientii companiei furnizoare de publicitate contextuala vor beneficia de un nou spatiu de reclama foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor si servciilor proprii.

Spatiul oferit de GSP.ro este unul atractiv, datorita pozitiei de lider pe care acest site o ocupa in clasamentul celor din Romania.

Piata de advertising online se dezvolta intr-un ritm alert, atat la nivel mondial, cat si in pietele in curs de dezvoltare, cum ar fi Romania. Pe piata romaneasca tipurile de publicitate mai putin conventionale, precum advertising-ul contextual, evolueaza rapid.

“Daca ne uitam la tarile din Europa Centrala si de Est, Romania inca nu este pe primele pozitii in reclama contextuala, insa prin venirea Etarget pe piata, acest lucru se poate schimba”, a declarat Dusan Urban, Country Manager al companiei.

In Slovacia si Cehia, de exemplu, “reclama contextuala constituie cam 20-30% din bugetele online, la vecinii din Ungaria, aceasta fiind de aproximativ 13%. Ne propunem sa contribuim semnificativ la atingerea acestei cifre alaturi de GSP.ro, pe piata romaneasca” a adaugat Urban.

Citeste si:

Publicitatea tip pey-per-click este o solutie foarte eficienta in contextul actualei situatii economice mondiale, care duce la mutarea bugetelor spre o platforma media mult mai eficienta in raport cu costurile.

Etarget este o companie care detine experienta internationala, opereaza in 7 tari est-europene si si are in jur de 150 de parteneri, printre care se numara si Hi5, Rol.ro, Trilulilu.ro, Roportal.ro, Cancan.ro.

GSP.ro ocupa prima pozitie in topul site-urilor romanesti si detine cele mai importante site-uri din domeniul sportiv.

Link-urile de reclama PPC Etarget sunt anunturi text scurte, care cu ajutorul sistemului promovat de companie, sunt afisate pe portalurile partenere. Avantajul acestora este ca, in comparatie cu reclama tip banner, clientul nu plateste pentru afisarea anuntului, ci doar pentru clientul potential, in momentul in care acesta da click pe link si viziteaza pagina web a acestuia.