Contul de publicitate al Knorr, in valoare de 115 milioane euro, trece de la JWT la Lowe, scrie Brandrepublic.com.
Lowe va gestiona patru conturi regionale ale Knorr, coordonate de la biroul Lowe din Londra. Miscarea nu va afecta DDB, care detine contul Knorr in unele regiuni din America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa si Turcia.

Pitch-ul pentru Knorr, cel mai mare brand global din portofoliul Unilever, a fost pregatit de la inceputul anului. Prima faza a pitch-ului a fost castigata de Lowe, in aprilie.

In ianuarie, Lowe London a castigat si contul global al Magnum, in urma unui pitch la care a participat si DDB.

JWT lucreaza inca pentru Unilever pe conturile Sunsilk, Lux, Radient si Timotei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri