In 2007, businessul detinut de Radu Florescu a raportat pierderi de circa 340.000 euro, la o cifra de afaceri de 8,1 milioane euro. Situatia s-a imbunatatit anul acesta, spune Mona Opran (foto), care, fara a inainta cifre exacte, sustine ca Saatchi & Saatchi va incheia anul pe profit.

Mai mult decat atat, 2009 va fi un an financiar mai bun decat 2008, considera sefa agentiei. “Anul viitor, obiectivul va fi strans legat de bani. Anul acesta am investit in business, in oameni. Anul viitor facem bani”.

Chiar daca toti clientii Saatchi & Saatchi au inceput deja sa isi regandeasca bugetele iar piata de publicitate ar putea sa stagneze in 2009, Opran este increzatoare ca agentia isi va continua cresterea, inceputa pe un “trend sanatos”. “Trebuie sa fim in top 3 agentii din Romania din punctul de vedere al afinitatii cu clientii, al cresterii businessului si al rezultatelor creative”, a spus sefa Saatchi.

Principala realizare a Saatchi & Saatchi in 2008 este, potrivit Monei Opran, intregirea echipei, care numara acum aproape 100 de persoane. Anul acesta, echipei Saatchi i s-au alaturat Mona-Lisa Caravaniez, pe pozitia de client service director, si Jorg Riommi, noul creative director al agentiei.

Citeste si:

Tot in 2008, Saatchi & Saatchi a castigat 11 premii la 7 festivaluri internationale, cu lucrari realizate pentru 4 clienti diferiti. Printre festivalurile la care agentia a fost premiata anul acesta se numara AdPrint, Golden Drum, New York Festivals si Eurobest.

Opran a trecut in revista si doua proiecte speciale realizate de Saatchi & Saatchi in 2008: primul maraton international din Bucuresti si campania “Hola, soy Rumano”, realizata impreuna cu Agentia pentru Strategii Guvernamentale pentru imbunatatirea imaginii romanilor din Spania.

Pentru anul viitor, agentia isi propune sa isi dezvolte zona de planning si strategie, sa utilizeze conceptul Lovemarks, creat de Saatchi & Saatchi, si sa pastreze in cadrul agentiei doar oamenii “foarte pasionati de munca lor”.

“Nu stiu daca vom face concedieri”, a spus Mona Opran. “Ne tinem angajatii care pot sa vina cu raspunsuri relevante pentru clientii nostri”.