The Practice a fost premiata la categoria Non-Profit Organisations, pentru campania “Vreau in clasa a noua!”, de sprijinire a copiilor din mediul rural pentru a urma studii la liceu (client World Vision Romania), realizata impreuna cu iLeo.

Campania de comunicare “Olimpiada Oamenilor Obisnuiti” care celebreaza energia si meritele sportive ale oamenilor obisnuiti (client – Prigat/ Quadrant Amroq Beverages), realizata impreuna cu 23 Communication Ideas a fost desemnata cea mai buna campanie de relatii publice din regiunea Europa de Sud-Est.

“Premiile obtinute la European Excellence Awards au fost castigate cu doua campanii noi, realizate si derulate anul acesta, iar faptul ca unul dintre ele a fost obtinut pentru cea mai buna campanie din regiune (categoria Regional a evaluat lucrari din Bulgaria, Romania, Croatia, Slovenia, Serbia, Muntenegru si Bosnia-Hertegovina) este o veritabila performanta”, a spus Gabriela Lungu, managing partner The Practice.

The Practice a intrat in finala cu trei campanii de relatii publice, avand patru nominalizari.

Citeste si:

Agentia McCann PR a castigat European Excellence Award la categoria Entertainment and Culture, cu campania “Bookfest. Cartile au raspunsuri”

Echipa campaniei Bookfest a fost formata din: Imola Zoltan – managing partner McCann PR, Andreea Leonte - PR account director McCann PR, Cristi Juncu - director executiv AER.

In competitia European Excellence Awards 2008 au fost inscrise peste 1.100 de campanii din intreaga Europa. Concursul s-a bucurat de sustinerea unui juriu international, format din 25 de specialisti in comunicare. Campaniile au fost apreciate in functie de urmatoarele criterii: creativitate, inovatie, eficienta si strategie.

European Excellence Awards se afla la a doua editie si este o competitie initiata de Communication Director, o publicatie de comunicare si relatii publice. Competitia numara circa 60 de categorii si recunoaste excelenta in mai multe arii ale domeniului relatiilor publice.