Agentia de comunicare Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants a fost aleasa de MOL Romania pentru a-i gestiona activitatile de comunicare in 2009 si 2010.
In aceasta perioada, Mmd va asigura pentru MOL o gama larga de servicii de PR, incluzand consultanta strategica pentru managementul reputatiei corporatiste, relatii cu presa si managementul evenimentelor, CSR (responsabilitate sociala corporatista), comunicare interna, precum si managementul situatiilor de criza.

“Pitch-ul de PR organizat de MOL Romania a fost considerat extrem de dificil de catre firmele participante. Mmd a propus o echipa valoroasa si a oferit expertiza unei agentii de dimensiuni regionale, capabile sa integreze diferite experiente in domeniul energiei si sa le aplice realitatilor din Romania. Pentru orice agentie, MOL reprezinta un cont care presupune un efort sustinut si ridicat, un angajament de a fi proactivi, creativi si permanent informati. Avem incredere in cooperarea cu Mmd”, spune Adina Ionescu, coordonator de PR la MOL Romania.

Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants este o companie internationala de consultanta in comunicare, cu birouri in 19 tari din Europa Centrala si de Est si Eurasia. Printre clientii sai actuali pe piata din Romania se numara Visa Europe, ING Fond de Pensii, General Electric, GED, Intel, Lenovo, Tenaris, Starbucks, Discovery Networks, Mars, BMS, SCA, easyJet, Euromedic sau Turner Broadcasting.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri