In cadrul acestui process, desfasurat pe parcursul a sapte luni, a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului, schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.

In urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat patru aspecte importante pentru relatia tinerilor cu muzica si cu televiziunea-in alegerea postului de televiziune tinerii sunt loiali in primul rand continutului si nu brand-ului de statie; pentru tineri, muzica nu este doar o distractie, ci un mod prin care se exprima si care le modeleaza identitatea; televiziunea pentru tineri este mai mult un stil de viata si educatie despre viata, nu doar o simpla distractie.

“In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului «I love U» este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune «sentimental» din partea unui post de televiziune. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”, spune Monica Dumitriu, brand consultant BrandTailors.

Citeste si:

“Noua arhitectura de brand pe care am finalizat-o impreuna cu consultantii BrandTailors nu este stricta sau definitiva, ea urmand sa se schimbe in acelasi ritm cu obiceiurile tinerilor. Atat televiziunea U TV, cat si site-ul www.utv.ro vor reprezenta «stilul de viata» al tinerilor, muzica si preferinte individuale, iar evenimentele U TV, si cele cu care U TV se va asocial, vor fi locul unde se regasesc toate acestea”, a adaugat Florin Piscociu, director general U TV.

La realizarea acestui proiect au participat: din partea BrandTailors, Beatrice Danis-managing partner, Janos Kurko-creative director, Monica Dumitriu-brand consultant, iar din partea U TV-Florin Piscociu-director general si Stefan Schultz-director executiv U TV.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.
BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding de anvergura printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, JocoLoco, Cher Patissier.