Acesta mai spune ca in actualul context economic companiile vor alege in continuare sa isi personalizeze produsele. "Noi avem clienti din toate domeniile de activitate si deci avem libertatea de jonglare. Indiferent ca este sau nu criza, companiile isi vor face cunoscut numele pe articolele promotionale. Acum chiar exista o tendinta de a achizitiona mai multe articole promotionale decat inainte pentru ca sunt mai accesibile decat reclamele tv", a mai spus reprezentantul Yellow Advertising, citat de NewsIn.

Potrivit reprezentantului companiei, YellowAdvertising a avut un rulaj de peste un milion de lei in anul 2008, iar pentru 2009 estimeaza o crestere a afacerilor de pana la 50%. Compania este prezenta pe piata locala din decembrie 2006 si detine un portofoliu de clienti din diverse domenii de activitate precum banci, auto, retail, IT, constructii si media. "Sunt unele dintre cele mai mari branduri de pe piata, iar personalizarea produselor de lux devine si ea tot mai cautata", mai spune Suici.

Printre produsele pe care Yellow Advertising le personalizeaza se numara memory stick-uri, cani, brichete, vase de fondue, ceasuri de lux, camere de filmat artizanale, halate de baie, set-uri spa, hamace, seturi de ceai si pana la seturi de golf, gratare, set-uri de cocktail, etc.

Yellow Advertising este o companie cu capital 100% romanesc, fiind detinuta de Oliver Suici.