Agentia Media Investment, parte a holdingului The Group, a castigat contul de media al companiei Henkel Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitului anului trecut.
Media Investment administreaza contul de media al Henkel Romania incepand cu 1 ianuarie 2009.

Infiintata in 1994, compania Henkel Romania are in portofoliu peste 30 de marci si mii de produse, de la cosmetice, detergenti, pana la adezivi comerciali si profesionali si tehnologii. Compania a inregistrat in anul 2007 o cifra de afaceri de peste 472 mil. lei (peste 140 mil. euro), in crestere cu peste 36% fata de anul precedent. In plus, Henkel Romania s-a situat pe primul loc in clasamentul tarilor membre ale Henkel Central Eastern Europe din punctul de vedere al ritmului de crestere in anul 2007.

Printre cele mai renumite marci Henkel in Romania se numara Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Perwoll, Clin, Bref-dintre detergenţi; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Loctite, Moment, Super Attak si Teroson-dintre adezivi si tehnologii.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Alaturi de Media Investment, din The Group mai fac parte agentiile Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri