Daca in 2008 publicitatea pe site-urile mobile reprezenta una dintre zonele aproape complet ignorate in mobile marketing-ul local, inregistrand incasari de doar cateva sute de mii de euro, anul acesta ar putea aduce o revitalizare a acestui segment.
Dan Virtopeanu (foto), directorul general al Voxline Communication, o companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, considera ca publicitatea pe site-urile mobile ar putea atinge valoarea de 1 mil. de euro, noile proiecte pe care compania le va lansa anul acesta urmand sa vizeze acest segment.

“Pentru Voxline, 2009 va fi un an al consolidarii pozitiei pe piata si al acumularii pe baza unei cresteri moderate. Ne vom concentra acum pe lansarea unor proiecte si servicii noi pentru piata din Romania, ale caror efecte se vor simti mai puternic in ponderea cifrei de afaceri in 2010”, a declarat Dan Virtopeanu.

Astfel, in 2009 Voxline Communication va lansa pe piata locala trei proiecte online-un joc online, aducerea unei platforme UGC si un proiect de vanzare de muzica online pe o anumita nisa-si cel putin 2-3 proiecte de mobile internet, potrivit directorului general al companiei.

Totodata, Voxline isi propune extinderea echipei, in special a departamentelor de marketing si comercial.

Daca in 2008 compania a avut o cifra de afaceri de 2 mil. euro, in crestere cu 30% fata de 2007, anul acesta va aduce o crestere de 15% a afacerilor, sustine Virtopeanu.

Din totalul celor 2 mil. euro realizate de catre Voxline in 2008, 20% din cifra de afaceri a fost generat de servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms, promotii), restul de 80% revenind serviciilor de mobile content, micropayment si alte aplicatii pentru retelele mobile si fixe.

Totodata, Voxline estimeaza pentru 2009 o crestere de 25% a veniturilor obtinute din serviciile de marketing digital.

Pe de alta parte, reprezentantii companiei preconizeaza o scadere a serviciilor de mobile content, ca urmare a tendintei globale in domeniu, in timp ce micropayment-ul va urma un trend ascendent pe fondul unui numar din ce in ce mai mare de proiecte digitale care aleg aceasta forma de monetizare.

De asemenea, conform Voxline, piaţa de mobile marketing autohtona, estimata in 2008 la 1,5-1,8 mil. euro, va depasi anul acesta pragul de 2 mil. euro, fiind caracterizata de mai multe campanii de comunicare directa pe mobil.

Voxline Communication este o companie infiintata in anul 1998 cu capital francez.

Printre clientii companiei se numara Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri