In urma achizitiei de catre Interpublic Group, compania de comunicare digitala MRM Partners devine parte integranta a retelei MRM Worldwide si isi schimba denumirea in MRM Worldwide Romania.
In luna decembrie a anului trecut a fost finalizat procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies (NYSE:IPG) a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la McCann Erickson Romania.

“Cred ca e de bine sa ai in spate o retea puternica. Pentru noi, integrarea cu grupul McCann in Romania presupune un volum de expertiza si de munca mult mai mare, iar suportul pe care ni-l ofera MRM Worldwide este nepretuit. Ca sa nu mai vorbim ca e plina reteaua de oameni destepti de la care putem invata atatea. Deja am inceput sa stabilim niste grupuri de lucru cu colegi din Amsterdam si San Francisco. Cred ca va fi o perioada interesanta pentru noi, integrarea asta, si sunt convinsa ca vom iesi mai destepti si mai pregatiti de lucruri mari din ea”, a spus Bogdana Butnar, Managing Director & Head of Strategy la MRM Worldwide Romania

MRM Worldwide Romania ofera servicii de comunicare digitala, servicii web (strategie, web design, programare, comunicare online, hosting), comunicare interactiva (SMS, MMS, jocuri web, continut 3G), si direct marketing. Printre clientii agentiei se numara: Cadbury Romania, Vodafone Romania, Microsoft Romania, Bancpost, Tnuva, Radio 21, L’Oreal Romania, Heineken Romania, si MasterCard.

Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann Worldgroup si are 64 de birouri in 37 de tari, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy si Data, Measurement & Analytics. Printre clientii retelei se regasesc Avis, Carrefour, Dell, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Mastercard, Microsoft, Nestle, Nikon, UPS si Verizon.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri