Consultantii Brandient au furnizat training specializat in cadrul programului de branding intern dezvoltat de Volvo Trucks in aceasta vara, ce a vizat implementarea la nivel intern a noii platforme de brand, a valorilor si promisiunii organizatiei.

Pentru a adapta local strategia de revitalizare a brandului la nivel intern, Brandient a auditat perceptia angajatilor pentru vedea modul in care acestia se raporteaza la brand si ce cred ca trebuie facut in viitor. De asemenea, consultantii Brandient au sustinut sesiunile de training cu angajatii si dealerii Volvo Trucks, pentru ca acestia sa isi poata stabili planuri comune de actiune pentru urmatoarea perioada, pe baza noului set de valori inclus la nivel international de Volvo Trucks.

Programul de training a fost elaborat astfel incat sa ajute angajatii sa inteleaga si sa utilizeze mesajul de brand Volvo conduce progresul prin prisma activitatii lor de zi cu zi. La nivelul brandingului intern, valorile si mesajul brandului au fost implementate vizual printr-o serie de postere si premiums care au fost oferite angajatilor si care au intarit ideea ca brandul sunt chiar ei, pornindu-se de la conceptul I am Volvo .

Programul de training (people programme) dezvoltat de Brandient pentru Volvo Trucks se bazeaza pe ideea ca oamenii din interiorul organizatiei pot intelege mai usor care este responsabilitatea fiecaruia fata de brand si fata de promisiunea acestuia si ca pot fi motivati sa se ghideze in munca lor dupa obiectivele pe care si le propune brandul, daca sunt constienti de valorile si viziunea brandului.