Selectia agentiei s-a facut printr-o licitatie la care au participat 5 agentii din Romania, iar procesul de alegere al agentiei a durat timp de 3 luni.

“Pitch-ul Rama a inceput intr-o dimineata de toamna, cu un numar necunoscut pe ecranul mobilului. Telefonul ar fi putut foarte bine sa nu sune intrucat pe vremea aceea n-aveam contactul pus pe site si eram, din nefericire pentru noi, destul de greu de gasit. Din fericire, clientul a insistat si a reusit sa dea de noi si sa ne invite la pitch. Ne-am mirat, am multumit Celui de Sus si clientului pentru provocare, si-apoi ne-am apucat de treaba”, povesteste Catalin Rusu (foto), Managing Partner&Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din echipa Rusu+Bortun care a participat la pitch au facut parte: Andra Baltoiu (Strategic Planner), Marc Bortun (Creative Partner), Tudor Nastase (Designer) si Catalin Rusu (Creative Director).

Citeste si:

“Rama este un brand valoros, pe care echipa noastra il iubeste foarte mult. In aceeasi masura, este iubit si de catre consumatoarele Rama, fiind al doilea brand de margarina in preferintele romanilor (conform Nielsen MS, NO’09), mame preocupate de buna crestere a copiilor lor si care doresc ceea ce este mai bun pentru ei (...) Propunerea primita de la echipa Rusu+Bortun a fost exact ceea ce ne doream: o provocare, ceva special, o propunere pentru o super experienta pe care brandul Rama a dorit sa o ofere mamelor si copiilor acestora, pentru ca fiecare experienta inedita imbunatateste buna crestere si dezvoltare a copilului”, afirma Ana Maria Bajan, Spread & Cooking Category Manager Unilever South Central Europe.

Echipa Rusu+Bortun va fi sustinuta pe partea de implementare a comunicarii Rama de divizia de BTL a Millenium Communications.