Imation a ales sa lucreze cu reteaua de comunicare Pleon in 12 tari europene (Cehia, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Turcia, Ucraina si Ungaria), in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut. Managementul contului la nivel european este asigurat de echipa Pleon din Olanda formata din Maurits Blok si Andrada Morar. Parte a echipei Pleon Graffiti pana la sfarsitul anului trecut, Andrada s-a mutat in agentia din Amsterdam pentru supervizarea noului cont.

Pleon Graffiti va asigura pentru Imation servicii de consultanta de brand si corporate PR, promovand pe piata din Romania produsele companiei concepute special pentru a ajuta clientii sa creeze, sa protejeze si sa se bucure de informatii.

“Pleon trebuie sa readuca in atentia romanilor povestea memoriei noastre externe. Sa arate ca magia prin care putem pastra amintiri zeci de ani tine de fapt de stiinta si solutii ingenioase. Ca e un proces complex de cercetare sa ajungi sa faci lucruri atat de simple, mici si utile, incat sa le creditezi ca fiind mai eficiente decat propria memorie”, spune Mircea Tomescu, Managing Director Pleon Graffiti.

Pleon Graffiti este parte a retelei europene de consultanta in comunicare si relatii publice Pleon. Echipa Pleon Graffiti numara 14 specialisti in PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs. Printre clientii agentiei se numara Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Blue Air, Comisia Europeana, Egger, IEMA, Imation, Novo Nordisk, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvati Copiii, Scandia Sibiu, Staer, Wrigley.