Cresterea volumului de business al agentiei se datoreaza in mare masura extinderii portofoliului de clienti, pe fondul repozitionarii Babel Communications in afara sferei constructiilor. Cel mai important cont full-service castigat anul trecut de catre agentie este Carpatina.

Strategia pentru perioada urmatoare implica si schimbari in echipa de top management a agentiei. Astfel, inca din decembrie 2008, Alin Gherman ocupa functia de General Manager Babel Communication. Noul membru al echipei manageriale vine cu o experienta de peste 10 ani in domeniul companiilor multinationale. Anterior, acesta a ocupat pozitia de Director Vanzari al diviziei de produse profesionale Procter&Gamble pentru Europa Centrala si Director Vanzari Holdmann Group pentru Europa.

Alaturi de Alin Gherman, din echipa de top management fac parte Calin Diaconu, fondatorul agentiei, cu atributii principale in zona administrativa si new business si Raluca Simu, Managing Partner.

"M-am alaturat echipei Babel Communications intr-o perioada in care compania anticipase deja dificultatile anului 2009, iar procesul de restructrare si repozitionare era avansat. Dorinta mea pentru perioada imediat urmatoare este sa ma asigur ca Babel Communications va fi una dintre agentiile care vor iesi intarite din “criza”. In acest sens, accentul se va pune pe calitatea serviciilor oferite, principalele valori pe care le promovam fiind creativitatea si eficienta. Succesul agentiei se masoara in primul rand in gradul de satisfactie al clientilor nostri", a declarat Alin Gherman, General Manager Babel Communications.

Cu o vechime de 10 ani in piata, Babel Communications este o agentie de comunicare full-service. Printre clientii companiei se numara: Henkel Romania, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.