Pe primul loc in topul vanzarilor se mentine Libertatea, cu o medie de 235.400 de exemplare vandute pe editie, in crestere cu peste 23.000 de exemplare fata de intervalul iulie-septembrie 2008.

Pe urmatoarele doua pozitii se situeaza tabloidele Click (160.000 de copii, in crestere cu 28.000) si CanCan (109.300 de copii, in crestere cu 2.500).

Gazeta Sporturilor a inregistrat o scadere in vanzari, pana la 81.700 de exemplare pe editie. Vanzarile cotidianului sportiv au scazut cu peste 8.000 de exemplare in ultimul trimestru al anului.

Adevarul a inregistrat vanzari in crestere cu 24.000 de exemplare, devenind al cincilea cel mai vandut ziar din Romania, cu o medie de 61.300 de copii pe editie. Cresterea in vanzari a ziarului a fost alimentata de inserturile de DVD-uri si carti.

Jurnalul National a crescut cu aproape 4.000 de exemplare vandute pe editie, pana la 58.500, fiind urmat, la o distanta de circa 5.000 de exemplare, de Romania Libera.

Vanzarile Pro Sport si Evenimentul Zilei au scazut cu 4.500, respectiv 3.100 de exemplare, in timp ce Gandul se mentine la aproape 20.000 de copii vandute pe editie. Urmatoarele clasate in topul cotidienelor sunt Ziarul Financiar (17.700), Cotidianul (14.600), Ziua (13.200) si Business Standard (9.900).

Nr. crt. Numele publicatiei Nr. mediu de exemplare vandute in octombrie-decembrie 2008 Evolutia fata de iulie-septembrie 2008
1. Libertatea 235.400 + 23.500
2. Click 160.100 + 28.100
3. CanCan 109.300 + 2.500
4. Gazeta Sporturilor 81.700 - 8.100
5. Adevarul 61.300 + 24.300
6. Jurnalul National 58.500 + 3.800
7. Romania Libera 53.000 + 1.500
8. Pro Sport 52.000 - 4.500
9. Evenimentul Zilei 43.800 - 3.100
10. Gandul 19.700 - 100
11. Ziarul Financiar 17.700 + 700
12. Cotidianul 14.600 + 1000
13. Ziua 13.200 + 400
14. Business Standard 9.900 + 1.900