Agentia de publicitate Propaganda estimeaza pentru 2009 o crestere a cifrei de afaceri cu 30%, pana la 8 milioane euro. Anul trecut agentia a raportat afaceri de 6 milioane euro.
Pentru a atinge aceste obiective, Propaganda si-a intarit echipa cu seniori si a luat masuri de eficientizare a afacerii si a bugetelor clientului, punand accentul pe conceptul de creative marketing.

“Piata de publicitate resimte acut in acest moment efectele crizei. Facem insa in asa fel incat toate calitatile agentiei sa fie puse in evidenta de conjunctura economica. Sper ca filozofia Propaganda sa fie mai cunoscuta si in aceasta perioada in care se impun solutii diferite, care pot veni nu numai din zona de publicitate ci si din zona de marketing, solutii care sa functioneze in realitate, nu doar in carti”, spune Adrian Tuluca (foto), General Manager Propaganda.

Prioritatea inceputului de an a constat in consolidarea departamentului de media prin venirea Svetlanei Bulacu in pozitia de Media Director, dar si in implementarea unor sisteme proprii de eficientizare a activitatii media. Anul trecut departamentul de media a contribuit cu numai 30% la cifra de afaceri a companiei. Estimarile pentru acest an vizeaza o contributie de peste 50% in contextul in care Propaganda este membru fondator al Agentiei Romane de Media – ARM (alaturi de Next Advertising, Odyssey si Spoon Media), poll media care cumuleaza bugete de peste 30 milioane euro.

2008 a insemnat consolidarea Propaganda si prin infiintarea departamentului de branding si identitate vizuala din cadrul departamentului de creatie, departament care consolideaza oficial capabilitatile de branding ale Propaganda, dovedite prin proiecte precum: Napolact, Clal Romania Asigurari – Reasigurari.

Eye PR , agentie de relatii publice, public affairs si evenimente, parte a grupului Propaganda, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 0.6 milioane euro, printre cei mai importanti clienti numarandu-se MSD, Pfizer, Hörmann, Bere Azuga, Clal Romania Asigurari - Reasigurari.

Pentru 2009 Propaganda isi propune abordarea unor domenii si clienti noi, care nu au existat pana acum in portofoliul agentiei. Primul pas in 2009 a fost facut prin castigarea recenta a pitchului pentru una din campaniile de imagine ce urmeaza sa fie implementata de BRD.

Cu o echipa de aproximativ 50 de angajati, Propaganda deserveste clienti precum: Friesland Foods, Tchibo, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla & Radio Gold, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, Orkla Foods, Bere Azuga, Prodvinalco, Clal Romania Asigurari - Reasigurari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri