Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, packagingul si comunicarea Blogway - un card prepaid pentru serviciile de gazduire Hostway.
Pozitionarea Blogway pleaca de la ideea de personalizare, de exprimare a felului unic de a fi al fiecarui utilizator de blog. Esenta atitudinii Blogway este subliniata de sloganul “Your way or the highway”. Numele brandului vorbeste despre drumul aparte pe care fiecare il poate alege atunci cand intra pe net si despre popularizarea exprimarii prin blog.

“Daca Frank Sinatra ar fi apucat sa aiba blog, mai mult ca sigur ar fi vrut sa fie ca el sau sa nu fie deloc. Pentru cei ca el, care cred ca-i mai bine sa regreti ce-ai facut decat sa regreti ca n-ai facut acel lucru, am ajuns la numele de Blogway. Identitatea vizuala vorbeste mai in gluma, mai in serios despre diversitate, cheama la exprimarea felului unic de a fi al fiecaruia dintre noi. Asa c-am desenat un logo modelabil, gata sa-si schimbe forma grafica in functie de fiecare personalitate care-l are in mana. Un modelino vesel si colorat care inca mai poarta, in varianta din plastilina, amprentele colegilor mei designeri, Tudor Nastase si Francisc Zinz”, povesteste Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Comunicarea Blogway a inceput printr-un teasing relationat cu 14 februarie, posterele, bannerele si stickerele campaniei au incercat sa-i convinga pe tinerii din target sa transforme Ziua Indragostitilor in Ziua Blogloversilor. De Ziua Blogloversilor, Blogway a facut cadou bijuterii speciale cu jumatati de iconuri specifice blogurilor.

Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul au facut parte: Tudor Nastase - Designer, Francisc Zinz - Head of Design, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.

Fotografiile din campanie sunt facute de Oltin Dogaru iar pe iconurile de blog modelate din plastilina si-au lasat amprenta Ducu, Francisc, Alexandra si Pace. Bijuteriile din fimo poarta semnatura Ioanei Lazar.

Hostway este o companie infiintata in 1997 in Statele Unite ale Americii care ofera solutii de hosting pentru clienti din intreaga lume. Printre clientii Hostway se numara companii precum Verizon, Cablevision, Comcast, eBay, Wikipedia, Sony Music, Coca Cola, PEPSICO, Wrigley Jr. Company, Disney, Fox News, KFC . Din 2006 Hostway are birou si in Bucuresti, deservind clienti cum ar fi BRD-Groupe Societé Generale, Trilulilu.ro, GSP TV, Can Can, Realitatea-Catavencu sau National Geographic Channel Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri