Reteaua Elevate Media si compania de publicitate IQ Communication au incheiat un parteneriat pe piata publicitatii in lift, efectele colaborarii pentru clienti fiind acoperirea nationala si audiente relevante.
Parteneriatul consta in reprezentarea reciproca la vanzare a retelelor de lifturi, fiind incheiat pe o perioada nelimitata. In schimb, eficienta colaborarii pentru clienti si pentru cele doua firme implicate va fi evaluata semestrial, a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Maxim (foto), director Elevate Media.

“In momentul in care un client doreste o campanie cu acoperire nationala, primeste oferta cu locatiile celor doua companii. Astfel, dintr-o singura campanie poate atinge un public mai extins si comunicarea devine mai usoara, din moment ce tine legatura cu un singur «vanzator». In principiu, pentru clientii nationali, proveniti in general din Bucuresti, oferteaza Elevate Media, iar IQ Communication tine legatura cu clientii locali si regionali. Aceasta nu este o regula, ci o tendinta datorata istoricului fiecarei companii”, spune Tudor Maxim.

In urma colaborarii, acoperirea celor doua retele partenere despaseste 25 de orase din toate regiunile tarii si 3.000 de lifturi. Potrivit datelor furnizate, in termeni de audienta, o campanie in reteaua comuna poate atinge in jur de 1 milion de persoane (vizualizari unice). Datorita expunerii repetate la mesaj, numarul total de vizualizari depaseste 30 milioane de vizualizari intr-o luna.

“Acest parteneriat nu a fost facut urmarind o anumita cota de piata, ci pentru a da forta nisei, in ansamblu. Elevate urmareste sa-si mentina traiectoria actuala din perspectva veniturilor, dar sa aiba client nationali mai multi si mai bine «acoperiti»”, declara Maxim.

Criza directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri

Infiintata in aprilie 2005, reteaua Elevate include in prezent orasele Bucuresti, Brasov, Buzau, Cluj- Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti, Sibiu si Timisoara. Printre clientii companiei se numara Motorola, Renault, Banca Romaneasca, Domus Stil, West Park, Benq, Bosch, Carrefour, Porsche, KFC, BT Asigurari, Intercontinental, Kiwi Finance, Ballantines, Colgate, Romtelecom,Gilette, Nokia si UPC.

Din luna martie 2009, divizia de indoor a IQ Media devine IQ Communication. IQ Communication este o companie de publicitate indoor fondata in Iasi. Reteaua de lifturi IQ Communication curpinde peste 20 de orase din tara: IQ communication este prezent in 20 de orase: Arad, Baia Mare, Cluj, Deva, Targu Mures; Ramnicu Valcea, Pitesti, Ploiesti, Craiova, Constanta, Braila, Galati; Barlad, Bacau, Botosani, Focsani, Iasi, Pascani, Piatra Neamt, Roman, Suceava, Vaslui.

Pe langa publicitate in lift, compania ofera spatii de publicitate indoor in mall-uri, in aeroporturi si camine studentesti. De asemenea, ofera o retea nationala de sampling si letterbox marketing.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri