Sesiunea speciala “Leadership pe timp de criza” este dedicata liderilor care devin formatori de opinie, capabili sa influenteze perceptia publicului despre companie/brand si modului in care specialistii in comunicare pot colabora cu acestia in vederea crearii si gestionarii unei strategii de comunicare integrate, coerente si credibile in fata reprezentantilor media.

Manageri de top precum Erich Kish (Vice President, Rompetrol), Monica Iavorschi (Director General, Arctic), Marius Persinaru (Country General Manager, Xerox Romania & Republica Moldova) si Mihai Ghyka (Advisor to the Board, International Advertising Association) vor vorbi despre rolul liderilor intr-o organizatie, pe timp de criza, si cum pot acestia sa gestioneze, alaturi de specialistii in comunicare, imaginea pe care companiile/brandurile o au, in aceasta perioada, in fata audientei.

De asemenea, jurnalisti recunoscuti precum Victor Ciutacu (Redactor Sef, Jurnalul National), Vlad Petreanu (Jurnalist, Antena 3) si Andreea Rosca (Manager Business Press, Realitatea – Catavencu) vor oferi informatii despre cum poate media sa influenteze publicul, intr-un context social instabil.

Agentiile de PR vor fi reprezentate de Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Sorana Savu (Managing Partner, Premium Communication) si Alex Paius (Senior Partner, Image). Cei trei specialisti vor prezenta opinia comunicatorilor, confruntati in acest moment cu un context nefavorabil.

Sesiunea “Leadership pe timp de criza” va deschide cea de-a treia editie PR Forum si este moderata de Dragos Bucurenci (presedinte, MaiMultVerde). Forumul se desfasoara in zilele de 26 si 27 martie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si este organizat de Evensys in parteneriat cu agentiile DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication.

Prima zi este dedicata unei serii de conferinte si 6 seminarii despre eficienta si succes in relatiile publice din 2009, iar cea de-a doua, 27 martie, va consta in primul training de comunicare in social media din Romania.